What’s in my Beach Bag


Ένα αγαπημένο καλοκαιρινό post, που μου αρέσει αρκετά να διαβάζω σε διάφορα blogs και αφού μου το είχε προτείνει μια κοπέλα αποφάσισα να το γράψω. Ίσως άργησα λίγο αλλά σχετικά πρόσφατα έκανα το πρώτο μου μπάνιο και συνολικά έχω κάνει 2. Πριν φύγω για διακοπές τράβηξα φωτογραφίες και βρήκα λίγο χρόνο τώρα που βρίσκομαι εκτός Αθηνών να το ολοκληρώσω.

Το καλοκαίρι συνηθίζω να λέω ότι είναι από τις αγαπημένες μου εποχές  γιατί ξεφεύγω από την καθημερινότητα, πάω διακοπές έστω και για λίγο, μου αρέσουν πολύ τα καλοκαιρινά ρούχα, η θάλασσα και το όλο καλοκαιρινό κλίμα που επικρατεί.

Η τσάντα που πήρα μαζί μου στην παραλία φέτος είναι μια μπλε ψάθινη την οποία είχα πάρει από ένα περιοδικό αλλά δεν άξιζε και πολύ επειδή εγώ συνηθίζω να την υπερφορτώνω  με αποτέλεσμα να σκιστεί. Είναι μέχρι να περιοριστώ σε λίγα πράγματα αλλά μπορώ να πω ότι κάνω προσπάθεια. Συνηθίζω να κουβαλάω 2 πετσέτες  μαζί μου, μια για την ξαπλώστρα σε περίπτωση μου πάω σε οργανωμένη παραλία ή για την άμμο και μια για εμένα.


Το φετινό μαγιό μου είναι το πάνω μέρος από τα Oysho, μου αρέσει αρκετά γιατί έχει αυτά τα όμορφα άσπρα σχέδια και εφαρμόζει αρκετά καλά και το κάτω μέρος είναι από το κατάστημα Tezenis, γνωστό για τις οικονομικές τιμές του και για τα πολύ ωραία σχέδια. Υπάρχει αρκετό μαύρο αλλά το επόμενο καλοκαίρι σίγουρα θα επιλέξω κάποιο πιο φωτεινό χρώμα.


Περνώντας στο εσωτερικό, έχω πάντα μαζί μου το αντηλιακό με δείκτη spf 50 επειδή δεν θέλω να καώ αλλά να προστατευτώ στο μέγιστο βαθμό και είναι από την εταιρία Hawaiian Tropic επειδή είχαν βάλει κάποια καλή προσφορά. Συνηθίζω να έχω και ένα Aften sun προϊόν γιατί το αλάτι αφυδατώσει αρκετά την επιδερμίδα και τη βοηθάει να επουλωθεί σε περίπτωση που υπάρξει κάποιος ερεθισμός. Το συγκεκριμένο είναι σε μορφή sray, αρκετά βολικό, είναι της Garnier από την σειρά Ambre Solaire και έχει ένα άρωμα φρεσκάδας.


Ένα τσαντάκι το οποίο έχω εδώ και αρκετό καιρό και βάζω τα πιο μικρά πράγματα όπως χτένα, τσιμπιδάκια, ένα λαστιχάκι και φυσικά τσίχλες.


Έχω μαζί μου την bb κρέμα της Garnier με spf 50 και με χρώμα την οποία καμία φορά βάζω πριν πάω στη θάλασσα για να υπάρχει κάποια ομοιομορφία στο πρόσωπο μου. Δεν χαλάει η σύσταση της όταν βουτάω στην θάλασσα απλά μπορεί να φύγει ένα μέρος του προϊόντος αλλά φροντίζω να βάζω μικρή ποσότητα για να μην γίνει αισθητή η διαφορά.


Δυο δειγματάκια αντηλιακών της Avene τα οποία εφαρμόζω στο πρόσωπο, μου αρέσουν πολύ και γενικά η εταιρία έχει αρκετά καλά προϊόντα.


Μια αδιάβροχη μάσκαρα την οποία εφαρμόζω είτε πριν το μπάνιο είτε μετά και πραγματικά μένει στη θέση της. Όση ώρα και αν είμαι στο νερό ή μετά στο ντουζ δεν φεύγει παρά μόνο με αδιάβροχο προϊόν ντεμακιγιάζ, Είναι της Maybelline η  Colossal Volum Express με ένα υπέροχο τρίχινο βουρτσάκι που αξίζει σίγουρα να δοκιμάσετε.


Ένα προϊόν για ενυδάτωση χειλιών, ένα Babylips  της Maybelline το οποίο μυρίζει πολύ ωραία σαν κεράσι και δίνει ένα όμορφο ελαφρύ χρώμα.


Τελειώνω, με το κινητό μου, τα γυαλιά ηλίου που φοράω πάντα από Ray Ban, το καπέλο μου και φυσικά ένα βιβλίο γιατί μου αρέσει πολύ να διαβάζω. Αυτό που είχα μαζί μου και πλέον έχω τελειώσει είναι το «Με την πνοή του ανέμου» του Γιώργου Πολυράκη. Ένα πολύ ωραίο βιβλίο το οποίο αξίζει να διαβάσετε. Πρώτη φορά διάβασα βιβλίο αυτού του Έλληνα συγγραφέα και μου άρεσε αρκετά ο τρόπος με τον οποίο γράφει αλλά και το πώς σε κάνει να καταλαβαίνεις την σκέψη του. 

Διαβάστε ακόμα:



                             Facebook ││Twitter ││Instagram ││ Bloglovin ││LookBook

10 comments:

  1. Ωραιο μπικίνι!

    Καλή σου εβδομάδα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφο το μαγιό σου! Καλά να περάσεις! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ, επίσης καλά να περνάς!! :)

      Delete
  3. Πανέμορφα ολα ❤️👙👌🏼‼️

    ReplyDelete
  4. Πάρα πολύ ωραίο ποστ!!! Συγχαρητηρια ^^
    Όσο για το βιβλίο ειναι υπέρχο!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Είναι όντως πααρα πολυ ωραιο το βιβλίο! :)

      Delete
  5. Η συγκεκριμένη BB της Garnier εμένα δεν μου έκατσε καθόλου καλά σαν απόχρωση. Προσωπικά πέρα από ένα lip balm με χρώμα δεν παίρνω κανένα άλλο προϊόν μακιγιάζ. Αλλά το lip balm είναι απαραίτητο γιατί το χείλια μου είναι ευαίσθητα στο τόσο αλάτι.Θα τσεκάρω σίγουρα το βιβλίο. Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχω σκούρη επιδερμίδα και για αυτό ίσως να ταίριαξε το χρώμα σε εμένα! Τα καλλυντικά τα κουβαλάω συνήθως σε περίπτωση που πάω και κάπου αλλού μετά την παραλία και δεν γυρίσω σπίτι. Συμφωνώ για το lip balm! Πολλά φιλιά :)

      Delete

Instagram