City Escape: Vlog Post #2


Βλέποντας ότι διαβάστηκε αρκετά το #1 Vlog Post και μου αφήσατε πολύ ωραία σχόλια, ετοίμασα και το δεύτερο το οποίο ελπίζω να είναι ακόμα καλύτερο γιατί έχω πιο πολλά μέρη, πιο πολλές εικόνες από τα μαγαζιά που επισκέφτηκα και από την καθημερινότητα μου.

Θα ξεκινήσω με μια μπυραρία την οποία επισκέπτομαι συχνά γιατί είναι πολύ ωραία σαν μαγαζί , έχει μεγάλη ποικιλία από μπύρες και πολύ ωραίες ποικιλίες  φαγητών. Ονομάζεται Vale Vale, βρίσκεται στην πλατεία της Αργυρούπολης και παρόλο που δεν μου αρέσει η γεύση της μπύρας ή τουλάχιστον οι αρκετά γνωστές μπύρες, πάντα θα βρω μια η οποία έχει πολύ ωραία γεύση και είναι κοντά στα γούστα μου. Η συγκεκριμένη είναι η Miller, μια ξανθιά μπύρα με πολύ ελαφριά γεύση, ιδανική για όσους δεν είναι fan της  πικρής  γεύσης και όπως κάθε μπύρα έχει το δικό της ποτήρι, έτσι και αυτή είχε ένα σε σχήμα μπότας.


Τα γλυκά και τα παγωτά είναι αγαπημένα και πρώτη επιλογή όταν βγαίνω έξω. Είχα πάει στο Metro Mall του αγίου Δημητρίου και το μαγαζί που μου αρέσει να πηγαίνω να κάθομαι είτε για καφέ, είτε για φαγητό ή γλυκό είναι το Scoop γιατί έχει κάτι υπέροχους καναπέδες και πάντα καταλήγω εκεί.  Έχω πάει πολλές φορές αλλά την προηγούμενη δοκίμασα τα παγωτά του, ειδικά την γεύση Tiramisu να την προτιμήσετε, και ήταν πολύ γευστικά.


Μου αρέσει πολύ να αλλάζω περιοχές, παρόλο που κάποιες μπορεί να βρίσκονται μακριά μου, μου αρέσει να επισκέπτομαι διάφορα μέρη παρόλη τη ζέστη και την κούραση. Από Περιστέρι δεν γνωρίζω και πολλά μαγαζιά αλλά ένα το οποίο είναι καλό είναι το Manor House και συγκεκριμένα η ταράτσα τους. Αν είναι αρκετά χαμηλή είναι όμορφη και έχει πάντα κόσμο.




Προς Παλαιό Φάληρο, βρίσκεται ένα πολύ ωραίο μαγαζί με καφέ, γλυκά και παγωτά και φυσικά δεν είναι άλλο από το Zuccherino. Τα βαφλάκια που έχει είναι σκέτη απόλαυση και μπορείς να τα συνδυάσεις με ότι θέλεις! Εγώ επέλεξα αυτό με τα φρούτα μόνο και μόνο για να το κάνω πιο χαμηλό σε θερμίδες.  Ήταν πολύ εύγευστο, η σοκολάτα πάει απίστευτα με τα φρούτα και είναι χορταστικό.


Για να διατηρήσω το fashion κομμάτι του blog μου, τράβηξα μια τυχαία μέρα το outfit που είχα το οποίο ανέβασα και στο Instagram, να με ακολουθήσετε. Το ψηλόμεσο  shorts είναι από Bershka, η μπλούζα H&M, η τσάντα Stradivarius και τα παπούτσια C&G.


Τα πιο ωραία μαγαζιά για να πηγαίνεις το καλοκαίρι είναι μακράν αυτά που βρίσκονται πάνω στην παραλία ή έστω κοντά. Ένα υπέροχο μαγαζί που ανακάλυψα πρόσφατα είναι το Mansion Poolbar Cafe στο οποίο κυριολεκτικά η θάλασσα είναι κάτω από τα πόδια σου. Έχει μια πολύ ωραία πισίνα αλλά και ένα πολύ όμορφο μέρος για καφέ, ποτό στο οποίο σε κερδίζει η θέα του. Μπορούσα άνετα να κάθομαι ώρες και να τη χαζεύω αλλά επειδή καμιά φορά μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, την παραθέτω..




Συνεχίζοντας με θάλασσα, μια αρκετά καλή καφετέρια που συνδυάζει παραλία είναι το Nalu που έχει υπέροχη θέα και πολύ ωραίο διαμορφωμένο χώρο. Σίγουρα αρκετοί που διαβάζουν αυτό το post θα έχουν πάει αλλά μπορεί να μην έχουν δοκιμάσει την γρανίτα τους η οποία είναι πολύ δροσερή!


Και για να μην ξεχνάς…





                             Facebook ││Twitter ││Instagram ││ Bloglovin ││LookBook


4 comments:

  1. Πολυ ομορφες φωτογραφιες, το κραγιον που φορας τελειο και σου παει πολυ , τωρα θελω και εγω παγωτο ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύυ! Εε είναι καλοκαίρι οπότε επιβάλλεται! :)

      Delete
  2. Πολύ όμορφο ποστ Αλεξάνδρα να συνεχίσεις τα vlog! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! Φιλιά, Κωνσταντίνα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! Θα τα συνεχίσω!! :)

      Delete

Instagram