Favorites of September


Τι καλύτερο να ξεκινάει ο μήνας με αγαπημένα. Μου αρέσει να διαβάζω αγαπημένα κάθε μήνα από άλλα blogs οπότε γιατί όχι να μην παρουσιάσω και τα δικά μου. Δεν έβαλα πολλά αυτή την φορά, λίγα και καλά, πράγματα που χρησιμοποίησα συχνά και άξιζαν περιγραφή!



Ξεκινάω με αγαπημένη εταιρία Aknicare για την οποία αφιέρωσα και ολόκληρο post το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ. Το προϊόν που ξεχώρισα είναι η κρέμα για την ακμή. Έπρεπε να περάσουν κάποιες μέρες για να δω αποτελέσματα αλλά είδα πραγματικά. Την εφαρμόζω το βράδυ και ηρεμεί το πρόσωπο μου, φεύγουν τα πρηξίματα από τα σπυράκια και με καθημερινή χρήση μειώνονται. Είναι οικονομική και την συστήνω.


Η πούδρα είναι απαραίτητο προϊόν για το καθημερινό μακιγιάζ  επειδή κατά την διάρκεια της ημέρας εμφανίζω λιπαρότητα οπότε αυτή το αποτρέπει. Η τελευταία που χρησιμοποιώ είναι της  Maybelline η Super stay 24h η οποία διαθέτει και make up μέσα για περισσότερη κάλυψη. Την χρησιμοποιώ κάθε μέρα πάνω από το make up και είμαι αρκετά ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα! Την πήρα σε κάποια έκπτωση που είχε βάλει η εταιρία για όλες τις πούδρες οπότε σίγουρα άξιζε!

Επόμενο αγαπημένο είναι μια μάσκαρα, η X-Traordinaire από Seventeen με το τέλειο βουρτσάκι της! Ελπίζω να φαίνεται καλά στην φωτογραφία, είναι παχύ με πολλά ‘’δοντάκια’’ τόσο στα πλάγια όσο και μπροστά. Είναι ακριβώς στην σύσταση που θέλω, υγρή και το βουρτσάκι της κάνει αρκετά εύκολη την εφαρμογή και το αποτέλεσμα φανταστικό! Είναι σε καλή τιμή 10,50 και πρέπει να πάτε σίγουρα έστω να την τσεκάρετε!


Κλείνω με ένα υπέροχο κραγιόν από την Mac. Μιας και είχε 25% έκπτωση είπα να αρπάξω την ευκαιρία. Όσες με ακολουθείτε στο facebook θα το γνωρίζεται ήδη ( όσες όχι, πατήστε like εδώ για να μαθαίνετε για περισσότερα προϊόντα) είναι το all fired up από την retro matte σειρά. Στην φωτογραφία φαίνεται κόκκινο αλλά είναι περισσότερο ένα βαθύ φούξια με ματ τελείωμα. Στρώνει ωραία πάνω στα χείλη, έχει διάρκεια αλλά όχι τρελή όπως τα lip stain πχ. Πάντως για 13,50 που πλήρωσα εγώ σίγουρα άξιζε και σίγουρα θα επισκεφτώ ξανά ένα κατάστημα της Mac όταν βάλει ξανά προσφορά!

Τέσσερα αγαπημένα για αυτόν τον μήνα, περιμένω τα δικά σας από κάτω είτε είναι ίδια είτε διαφορετικά!

Τρέχει και ένας διαγωνισμός στο blog μου αυτές τις μέρες, σας αφήνω link και μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος!

                 Facebook ││Twitter ││Instagram ││ Bloglovin ││LookBook

8 comments:

  1. Το συγκεκριμένο κραγιόν θέλω πολύ να το πάρω και εγώ.. Αλλά προσπαθώ πρώτα να τελειώσω μερικά πριν αυξήσω την συλλογή μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και καλά κάνεις γιατί αλλιώς δεν θα τελειώσουν ποτέ! Σίγουρα θα σου αρέσει το συγκεκριμένο! :)

      Delete
  2. Θέλω πολύ να το δοκιμάσω αυτό το κραγιόν! Θα το κοιτάξω την επόμενη φορά που θα έχουν -25%. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σίγουρα να του ρίξεις μια ματιά! Έχει πολύ ωραίο χρώμα! :)

      Delete
  3. Η μάσκαρα τι χαρακτηριστικά έχει? Όγκο, καμπύλη, μήκος...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Μαρία! Εγώ έχω αρκετά μακριές βλεφαρίδες οπότε δεν μπορώ να είμαι και πλήρως αντικειμενική.. πάντως θα έλεγα πως δίνει περισσότερο μήκος και τις κάνει αρκετά μαύρες άλλα πιο εντυπωσιακό το αποτέλεσμα! :)

      Delete
  4. Το all fired up δείχνει όντως πολύ όμορφο! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι υπέροχο χρώμα!! Φιλιά :)

      Delete

Instagram